iklan1

Perhatian : Pelancar roket air dan CD powerpoint slide show boleh di tempah sekarang….Sila hubungi saya untuk maklumat harga dan penghantaran - 0137394353/azmi.jaaffar@yahoo.com.my *******Bermula 1/4/2014 harga pelancar akan dinaikkan kepada RM300 bagi menampung kenaikkan kos penghantaran, harap maklum .....Tempahan untuk tahun 2014 dibuka sekarang....

Khamis, 29 Oktober 2009

Ada yang nak beli Pelancar....??

Ada permintaan drpd guru2 penasihat/pengiring daerah segamat untuk membeli pelancar yang cg gunakan semasa kejohanan peringkat daerah dan kejohanan smk maokil jemputan baru-baru ini.

Untuk makluman semua yang berminat, cg ada menjual pelancar tersebut pada harga RM150 seunit dan sumbangan yang anda berikan akan dimasukkan ke dalam akaun kelab roket dan rekacipta smk maokil. Harap maklum....sebarang tempahan boleh melalui email cikgu : azmi.jaaffar@yahoo.com.my


-SOLD OUT-

-SOLD OUT-

-SOLD OUT-
Untuk 20 unit terawal Diskaun RM80, harga promosi RM70 sahaja harap maklum. Siapa cepat dia dapat.....ler... (HARGA PROMOSI SUDAH TAMAT)


BENTUK PELANCAR ROKET DI ATAS SUDAH TIDAK DIJUAL- SILA LIHAT PELANCAR YANG DIUBAHSUAI - LEBIH KECIL DAN LEBIH RINGAN, SENANG UTK DIBAWA KEMANA2.

SILA KE PAUTAN INI UNTUK MELIHAT PELANCAR YANG DIUBAHSUAI klik di sini

Ciri-ciri
1. Boleh digunakan untuk pelancaran roket h2o sasaran dan roket h2o payung terjun
2. Mempunyai injap/valve air keluar
3. Mempunyai injap/valve keluar angin
4. Kaki boleh dilaraskan mengikut sudut yang dikehendaki
5. Sudut boleh diukur menggunakan jangka sudut/Jangka sudut tidak disertakan
6. Alat ganti mudah didapati di kedai hardware
7. Alat ganti murah
8. Insya Allah....Selamat digunakan
9.Jaminan valve angin masuk selama 1 bulan. (cukup ler tuu....he2)


tq

PELANCAR ROKET AIR PADA HARGA PROMOSI TELAH HABIS DIJUAL....HARAP MAKLUM..... HARGA BARU SEKARANG ADALAH : RM 150 TERMASUK KOS PENGHANTARAN (POS LAJU)

11 ulasan :

  1. assalamualaikum dan salam jumaat.
    tahniah cikgu.Adik saya suka sangat bahagian ni sebab dulu dia pernah masuk pertandingan rekacipta roket.Minat sangat dia kat fizik.Erm tapi sekaranga dik saya kat Form 6,aliran sastera,dia cam sedih tapi saya kena kuatkan hatinya.

    BalasPadam
  2. Sebagai kakak.... itu lah yang terbaik, belajar fizik bukan shj kat sekolah, sendiri pun boleh belajar dengan menggunakan teknologi ict, kalau dah ada minat, apa shj halangan pasti dapat ditempuhi

    BalasPadam
  3. Ramai yang tanya cg berat pelancar nie berapa kilo?

    Pelancar nie agak berat....sesuai untuk mengelakkan daripada tergelincir semasa pelancaran roket h2o

    Berat nyer blum timbang lagi...tunggu yer cg timbang, nanti cg masuk kan berat nyer kat sini....agak2 dalam 5-7 kilo kut.

    BalasPadam
  4. Berat pelancar dalam 10 kilo gram satu set...panjang dan lebar, sama dengan saiz meja pelajar.

    kalau ada yang nak tempah sila tempah sekarang utk membolehkan saya menyediakan pelancar tersebut.

    Penghantaran boleh melalui b ungkusan pos @ bas @ kiriman ekspress keretapi.

    kos penghantaran ditanggung oleh pembeli...

    tq

    BalasPadam
  5. Salam satu malaysia,

    Kepada peminat2 yang telah membeli pelancar roket daripada cg, pastikan anda berhati2 semasa menggunakan pelancar tersebut. Kemalangan boleh berlaku jika anda tidak mengambil langkah berjaga2 yang sepatutnya. Sila lihat bog cg berkaitan dengan bahaya roket h2o.

    Cg tidak akan bertanggungjawab di atas segala kecederaan yang berlaku semasa menggunakan pelancar tersebut harap maklum.

    BalasPadam
  6. pelancar roket tu memang berguna. terima kasih cg azmi.

    BalasPadam
  7. kalau saya nak beli pelancar roket tu macam mana?? memang urgent..nak pakai cepat..pls reply ASAP..

    BalasPadam
  8. mahal lah..kos utk buat tu xsampai RM30..

    BalasPadam
  9. Biar saya ceritakan harga pelancar yang ada kat pasaran yg standard harga RM800 - RM1500 ++. Kita tak yah cerita lah yang itu..

    Nak buat bukan boleh ambik dan pasang2 je...ketelitian perlu ada, kena hati2 tebuk lubang. pada pelantar Kena tebuk pvc utk letak valve-silap tebuk angin keluar masa pam, kena ukuran yg tepat, pembungkusan n penghantaran. masa yang digunakan, tenaga yang diperlukan, kos buruh semua kena diambik kira sebab itulah harga nya rm150....

    jangan risau resit boleh dikeluarkan untuk dituntut drpd sekolah....

    saya dan pelajar hanya akan buatkan jika ada tempahan sahaja.......

    BalasPadam
  10. setuju...harga terlalu mahal untuk pelancar jenis ini...RM50 shud b fine...y dont u use PVC pipe instead of wood?boleh kurangkan kos disitu.lagi satu, bagaimana ckgu melncarkan roket?tarik pelancar secara manual?jadi si penarik itu akan basah la?hehe perlu dipertingkatkn lagi...sya bagi ckgu 1 tips, gunakan sistem hydraulic.

    BalasPadam
  11. Finalazy: tq komen yg berguna...

    Nak murah buat sendiri lagi murah kan...kakakah jgn mare..@ tunggu promosi yg akan di buat dr semasa ke semasa....

    pelancar yg kat atas dah x d jual berat sgt 10 kg. yg terbaru ada pelancar yg d ubahsuai berat 3.5 kg je. wbgaimanapun kos pembungkusan & penghantaran masih lg agak tinggi tgk kat bhg tepi anggaran kos penghantaran...

    semasa pelancaran tarik saja tali yg ada pd pengunci botol...jamin tak basah byk...sikit2 je...kalau x nak basah langsung jg main roket air lah...wakakakah

    Sekarang dlm proses ubah suai guna sistem break basikal. nanti saya akan cuba sistem hidrolik yg di cadangkan pula... tq

    BalasPadam

Pertanyaan anda akan dijawab..sila kembali semula ke blog ini

Terdapat ralat dalam alat ini