iklan1

Perhatian : Pelancar roket air dan CD powerpoint slide show boleh di tempah sekarang….Sila hubungi saya untuk maklumat harga dan penghantaran - 0137394353/azmi.jaaffar@yahoo.com.my *******Bermula 1/1/2017 harga pelancar adalah RM150 tidak termasuk kos penghantaran, harap maklum .....Tempahan untuk tahun 2017 dibuka sekarang....

Khamis, 29 April 2010

Pertandingan

Dalam masa terdekat ini ada 2 pertandingan roket air yang akan berlangsung iaitu yang dikelolakan oleh Belia Felda Maokil pada 16/05/2010 sempena karnival auto show dan Unit Sains & Matematik, FST yang akan berlangsung selepas cuti pertengahan tahun (minggu pertama naik cuti).

Semua pelajar SMK Maokil yang berminat boleh menyertai pertandingan anjuran belia Felda Maokil. manakala bagi FST cikgu akan pilih pelajar terbaik yang akan mewakili sekolah nanti. Bagi peserta2 yang berada di sekitar Pekan Labis dan Chaah juga dijemput untuk menyertai pertandingan anjuran belia tersebut.

Acara yang akan dipertandingkan semasa karnival auto show Maokil ialah acara roket payung terjun sahaja.
Semua peserta yang berminat diminta bersedia untuk pertandingan tersebut. Setiap kumpulan mestilah terdiri daripada 2 orang peserta.

Sebarang pertanyaan boleh terus bertanya kepada wak (redzuan)- belia maokil @ kepada saya.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Pertanyaan anda akan dijawab..sila kembali semula ke blog ini