iklan1

Perhatian : Pelancar roket air dan CD powerpoint slide show boleh di tempah sekarang….Sila hubungi saya untuk maklumat harga dan penghantaran - 0137394353/azmi.jaaffar@yahoo.com.my *******Bermula 1/4/2014 harga pelancar akan dinaikkan kepada RM300 bagi menampung kenaikkan kos penghantaran, harap maklum .....Tempahan untuk tahun 2014 dibuka sekarang....

Ahad, 25 April 2010

Pelancar Roket Air yang digunakan semasa pertandingan Peringkat Negeri Dan Peringkat Kebangsaan

Ini lah rupa bentuk pelancar yang digunakan pada pertandingan peringkat Negeri dan Kebangsaan. Kalau ada budget lebih boleh ler beli tapi harganya lebih kurang RM1500 ++. Kalau tak ada budget beli yang saya jual je....untuk latihan boleh pakai pelancar roket air yang ringkas macam saya buat tu...



Kat mana beli....saya pun x pasti.......kena tanya2 lah sape2 yang dah beli mungkin boleh kongsi maklumat kelebihan dan masalah yang dihadapi dengan pelancar tersebut...

Masalah yang dihadapi semasa menggunakan pelancar di atas:
1. Gelang Getah tempat pemegang botol kalau dah rosak kena tukar harga lebih kurang +/-RM80

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Pertanyaan anda akan dijawab..sila kembali semula ke blog ini

Terdapat ralat dalam alat ini