iklan1

Perhatian : Pelancar roket air dan CD powerpoint slide show boleh di tempah sekarang….Sila hubungi saya untuk maklumat harga dan penghantaran - 0137394353/azmi.jaaffar@yahoo.com.my *******Bermula 1/1/2017 harga pelancar adalah RM150 tidak termasuk kos penghantaran, harap maklum .....Tempahan untuk tahun 2017 dibuka sekarang....

Ahad, 16 Mei 2010

Pelancar Roket Air

Untuk makluman

Ada 5 unit pelancar roket Air yang telah siap dibina dan sedia utk penghantaran. Sila hubungi/sms saya untuk tempahan. Harga masih seperti dahulu iaitu RM150 termasuk kos penghantaran. Gambar pelancar, sila lihat catatan saya yg terdahulu dalam blog ini atau pada bahagian tepi kiri blog ini.

siapa cepat dia dapat......selepas 5 unit terjual, saya akan berehat sebentar, untuk memberi tumpuan kepada pelajar2 yang akan mewakili sekolah ke pertandingan Festival Sains Peringkat Daerah yang dijangkakan pada bulan Jun nanti, selepas cuti pertengahan tahun.

Harapan saya agar pada tahun ini, pasukan kita akan meneruskan cabaran ke pertandingan FST peringkat negeri bagi tahun yang ke 3 dan seterusnya ke peringkat kebangsaan.

tq

2 ulasan :

  1. PROMOSI BULAN JUN 2010

    Harga pelancar adalah RM100 shj untuk 10 unit terawal. Boleh buat tempahan sekarang. Harga akan di naikkan kepada RM150 selepas 10 unit terjual.

    Sapa cepat dia dapat....

    terima kasih...

    BalasPadam
  2. MAKLUMAN!

    Harga pelancar roket sekarang adalah RM150 (termasuk Sabah dan Sarawak)dan termasuk kos penghantaran. Penghantaran adalah melalui kiriman pos malaysia (kiriman bungkusan biasa)

    Jika memerlukan penghantaran dibuat melalui pos ekspress. Kos pengghantaran ditanggung oleh pembeli.

    Sila buat tempahan sekarang.....

    BalasPadam

Pertanyaan anda akan dijawab..sila kembali semula ke blog ini