iklan1

Perhatian : Pelancar roket air dan CD powerpoint slide show boleh di tempah sekarang….Sila hubungi saya untuk maklumat harga dan penghantaran - 0137394353/azmi.jaaffar@yahoo.com.my *******Bermula 1/1/2017 harga pelancar adalah RM150 tidak termasuk kos penghantaran, harap maklum .....Tempahan untuk tahun 2017 dibuka sekarang....

Ahad, 20 Jun 2010

Selamat Kembali ke Sekolah

Salam 1 malaysia,

Selamat kembali semula  ke sekolah bagi pelajar2 n guru2. Saya percaya bulan jun dan julai merupakan bulan yang sibuk bagi peminat2/peserta2 pertandingan roket air dan juga guru pembimbing. Kebiasaannya pertandingan roket air akan di adakan pada bulan jun/julai bagi peringkat daerah/negeri.

Daerah segamat akan mengelolakan pertandingan roket air semasa FST pada awal bulan julai nanti (7 dan 8 julai 2010- rabu/khamis). Diharapkan kepadan semua peserta dapat bersedia daripada sekarang.

Tahniah saya ucapkan kepada 2 org peserta sekolah maokil( hanafizi dan wan md nizam-pelajar ting 2) yang bertungkus lumus berlatih sepanjang cuti persekolahan yang lepas dan keputusannya amat membanggakan. Mereka telah dapat menghasilkan satu model roket air versi terbaru iaitu V7 (gambar roket akan di muatnaik selepas FST berlangsung....takut bocor rahsia...hahahahaha...) yang menepati sasaran 100 m, Daripada 10 kali pelancaran hanya beberapa kali sahaja roket air tersebut terkeluar daripada bulatan sasaran.

Syabas saya ucapakan. Semoga tahun ini kita masih lagi dapat mewakili daerah segamat ke pertandingan negeri pada pertengahan bulan julai nanti......insyallah.....

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Pertanyaan anda akan dijawab..sila kembali semula ke blog ini